U PSZCZELARZA

Utworzono: 19-05-2020

     

              Bohaterami dzisiejszych zadań będą pszczoły. Poznamy ich znaczenie dla przyrody i dla człowieka…

Dla starszych i młodszych

1.Ćwiczenia logorytmiczne:  Dziecko, najpierw razem z rodzicem, a potem samodzielnie, porusza się zgodnie z tekstem

 Zrób do przodu cztery kroki, i rozejrzyj się na boki.

Tupnij nogą raz i dwa, ta zabawa nadal trwa.

 Teraz w lewo jeden krok, przysiad, i do góry skok.

Zrób do tyłu kroków trzy, by koledze otrzeć  łzy.

Klaśnij w ręce razy pięć, na klaskanie też masz chęć!

 Wokół obróć się, raz dwa, piłka skacze hop-sa-sa.

Ręce w górę i na boki, zrób zajęcze cztery skoki.

Gdy się zmęczysz, poleż sobie, i wyciągnij w górę nogę.

https://www.youtube.com/watch?v=osAR2QTZfs8 

3.Karty pracy, cz.4, s.42 – policz pszczoły, połącz pszczoły z obrazkiem plastrów, do których lecą, dokończ kolorowanie plastrów miodu.

4.Obejrzyj jeszcze kilka ciekawostek na temat pszczół

https://www.youtube.com/watch?v=LMLSxZJTNnE

https://www.youtube.com/watch?v=PX8JKShqt9c

https://www.youtube.com/watch?v=exknqkNNFGg

5.Powtórz raz jeszcze ćwiczenia z nietypowym przyborem

https://www.youtube.com/watch?v=ENCe-WnBwh8 

6.Nauka rysowania - ,,Krok po kroku” – pszczoła, (maluszkom można wydrukować kontur ula lub pszczoły do pokolorowania)

https://www.youtube.com/watch?v=b3W_RMrqnsw

 

6- latki – ułożą zdania z rozsypanki literowej:

Kuba buduje ul.

Ul to mały domek.

Tomek pomaga Kubie.


 Grafika #0: U PSZCZELARZA