Dzisiaj będziemy porównywać masę przedmiotów, pobawimy się w ważenie i poznamy różnego rodzaju wagi…
1.Ćwiczenia oddechowe, artykulacyjne i słuchowe. Utrwalenie dni tygodnia. Na jednym wydechu dziecko nazywa dni tygodnia
Jakie nazwy dni tygodnia znamy?
Czy wszystkie nazwy dni pamiętamy?
Jeśli ktoś lubi takie zadania,
niech się zabiera do wyliczania.
Powietrza buzią dużo nabiera
i na wydechu niech dni wymienia: (nabieramy powietrza)
− Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela.
Jeśli za trudne było zadanie,
ćwicz dalej z nami to wyliczanie:
− Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela.
− Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, niedziela.
2.Co jest cięższe, a co lżejsze? – ważenie i rodzaje wag
https://www.youtube.com/watch?v=n4ORUCiRqgo
https://www.youtube.com/watch?v=yr9dLvS5xfw
spróbuj stworzyć wagę z wieszaka pokazaną na pierwszym filmiku i pobaw się w ważenie, stosuj określenia cięższy, lżejszy, waży tyle samo, ciężki, lekki
3.cwiczenia ruchowe ze ściereczką
https://www.youtube.com/watch?v=CpBw0da2vks
4.Karty pracy, cz.4, s.55 – pokoloruj w każdej parze cięższy przedmiot, dokończ rysować wg wzoru
3-latki – Książka ,,Chcę liczyć” – wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją
6-latki – ułóż trzy wyrazy z rozsypanki literowej i określ każdą literę czerwoną lub niebieską cegiełką (samogłoski, spółgłoski). Wyrazy, to – kret, zebra, agrest
RELIGIA – Zesłanie Ducha Świętego – obejrzyj proponowany filmik
i wykonaj zadania w książce - Katecheza 51
https://www.youtube.com/watch?v=-jHwTySRTYk